نوشته شده توسط : moeen

بازاریابی دیجیتال چیست؟

ایران وب :بازاریابی دیجیتال شامل همه‌ روش‌های تبلیغ آنلاین محصولات نظیر تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات کلیکی است. با توجه به تغییرات فرهنگی، فناورانه و اجتماعی امروز، بازاریابی دیجیتال بسیار محبوب‌تر از گذشته شده است. توییت‌های تبلیغاتی، سفرهای افراد تأثیرگذار و ویدئوهای صرف غذا نیز مثالی از شیوه و گستردگی بازاریابی دیجیتال است.

ایران وب

بازاریابی سنتی چیست؟

بازاریابی سنتی به هر نوع بازاریابی گفته می‌شود که آنلاین نباشد و برای اجرای آن به اینترنت نیازی نباشد. این نوع بازاریابی، پرینت، تبلیغات صوتی، نامه الکترونیکی مستقیم، تلفن و تبلیغات خارجی مثل بیلبورد را شامل می‌شود. این روش بازاریابی از روزنامه تا رادیو، به یافتن بازار هدف کمک می‌کند.

 بازاریابی سنتی در برابر بازاریابی دیجیتال

بازاریابی سنتی رویکردی است که در آن بازاریابان مخاطبان و محل‌های مناسب برای تبلیغات خود را تعیین کرده و با استفاده از ابزارهای تبلیغات آفلاین، نظیر تبلیغات چاپی، بیلبوردها و یا تبلیغات تلویزیونی با آن‌ها تعامل می‌کنند. بازاریابی دیجیتال به صورت آنلاین انجام می‌شود و از تبلیغات ارگانیک یا سئو یا پولی در رسانه‌های اجتماعی یا موتورهای جستجو در کنار بازاریابی ایمیلی، افراد تأثیرگذار و یا ویدئویی استفاده می‌شود.

چند نقص اصلی در بازاریابی سنتی وجود دارد. نخست اینکه تعامل کسب و کارها با مشتریان پایین است و ارتباط مستقیمی میان آن‌ها برقرار نیست.

برخی از بازاریابان هم این روش را غیر قابل اعتماد می‌دانند. تبلیغات چاپی قابل اصلاح نیستند. بنابراین اگر عدد تخفیف خود را اشتباه چاپ کنید، امکان تغییر آن وجود نخواهد داشت.

از سویی دیگر بازاریابی سنتی می‌تواند گران‌تر باشد. برای مثال، هزینه تبلیغات چاپی بین ۲ تا ۱۶۰ هزار دلار است. علاوه بر این، امکان پیش‌بینی میزان موفقیت تبلیغات وجود ندارد، زیرا محاسبه آن سخت است. تبلیغ دهندگان نمی‌توانند میزان مخاطبان یک روزنامه یا یک برنامه تلویزیونی که در آن تبلیغ می‌دهند را افزایش دهند و مخاطبان آن‌ها محدود خواهد بود.

با این حال بازاریابی سنتی هنوز هم روشی قدرتمند و مهم برای فروش برخی از کسب و کارها است. از سویی دیگر بازاریابی دیجیتال هم روشی با ضریب بازگشت سرمایه بالا است. در واقع، اکثر کسب و کارها اذعان دارند که میزان نرخ بازگشت سرمایه آن‌ها متأثر از فروش آنلاین آن‌ها است

 

 

آیا می‌توان از هر دو روش به طور همزمان استفاده کرد؟

تفاوت‌های این دو روش موضوعی است که سال‌هاست مورد بحث بوده و قطعاً تا سالیان دیگر نیز موضوع بحث و جدل خواهد بود. اما فرصت برای استفاده از هر دو راهبرد بازاریابی سنتی و دیجیتال برای شما در دسترس است.

 

مزایای دیجیتال مارکتینگ

تبدیل آسان و راحت

بازاریابی دیجیتال به مشتریان شما اجازه می‌دهد بلافاصله پس از مشاهده آگهی یا محتوای شما اقدام کنند.

ارتباط بیشتر با مشتریان

بازاریابی دیجیتال به شما امکان می‌دهد تا در زمان واقعی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

بهره وری هزینه

بازاریابی دیجیتال نه تنها به مخاطبان وسیع تری نسبت به بازاریابی سنتی می رسد بلکه هزینه کمتری نیز به همراه دارد.

دستیابی به یک گسترده جغرافیایی

وقتی یک تبلیغ را به صورت آنلاین انجام می‌دهید، مردم می‌توانند بدون توجه به مکانشان، آن را ببینند

 

روش‌های رایج بازاریابی دیجیتال

  • بازاریابی محتوا (Content Marketing)
  • بهینه‌سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimization)
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)
  • بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing)
  • تبلیغات کلیکی (PPC Advertising)
  • بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
  • بازاریابی افیلیت (Affiliate Marketing)
  • تبلیغات در وب‌سایت‌ها (Web Advertising)
  • تبلیغات درون اپلیکیشن‌ها (In-App Advertising)
  • ریمارکتینگ (Remarketing)

 

روش‌های رایج بازاریابی سنتی

  • تبلیغات کاغذی یا پرینت‌شده (مجلات، روزنامه، تراکت تبلیغاتی و …)
  • تبلیغات در رسانه‌های پخش (تلویزیون، رادیو و …)
  • تبلیغات از طریق پست مستقیم (کاتالوگ، کارت پستال و …)
  • تبلیغات از طریق تلفن (تل مارکتینگ یا تبلیغات تلفنی، اس ام اس مارکتینگ و …)
  • تبلیغات محیطی (بیلبورد، لایت باکس و …)

بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی سنتی؟

بازاریابی سنتی هنوز هم یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین روش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارها است، اما تنها راه برای معرفی محصولات و خدمات یک شرکت نیست. درست است که روش‌های تبلیغات سنتی ممکن است در طول سال‌های متنوع‌تر شده باشد، اما در اصالت آن تغییری ایجاد نشده است. از سوی دیگر، بازاریابی دیجیتال با استفاده از تلکنولوژی‌های جدید روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود و با گذشت زمان، بیشتر جای خود را در میان بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار باز می‌کند.

 

بازاریابی محتوا (Content Marketing) یکی از زیرمجموعه‌های مهم دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود.

دیجیتال مارکتینگ

ساده‌ترین تعریف بازاریابی محتوا چیست؟

پیش از هر چیز اجازه بدهید بر این نکته تأکید کنیم که واژه‌ی بازاریابی (Marketing) در اصطلاح بازاریابی محتوا (Content) کمی محدودتر از چیزی است که به عنوان بازاریابی در فضای مدیریت می‌شناسیم و به کار می‌بریم

طبیعی است وقتی شما به یک متخصص بازاریابی محتوا و استراتژیست استفاده از محتوا تبدیل شوید، ممکن است مناسب بدانید تعریف‌ و دیدگاه خودتان را ارائه کنید.

 

با توسعه تکنولوژی دیجیتال و افزایش دسترسی به دستاوردهای فناوری اطلاعات، بازاریابی محتوا به عنوان یک ابزار قدرتمند و یک رشته‌ی تخصصی مطرح شد و توانست جایگاه ویژه‌ای را در میان فعالان حوزه‌ی دیجیتال به خود اختصاص دهد.

 

علت رونق گرفتن بحث بازاریابی محتوا چیست؟

کاهش هزینه‌ی نشر محتوا

افزایش دسترسی به اینترنت و استفاده از کامپیوتر و موبایل

افزایش سهم مشتری در فرایند تصمیم‌گیری و خرید

افزایش هزینه رسانه‌های سنتی



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : moeen

ندای عدالت : مهاجرت به آمریکا در سال 2020 از آنجا که این کشور صاحب یکی از قدرتمندترین اقتصادهای دنیاست و همواره بیشترین تولید ناخالص داخلی را داشته٬ یکی از آرزوهای دیرینه افرادی است که قصد مهاجرت دارند.

یکی دیگر از دلایل انتخاب کشور امریکا جهت مهاجرت این است که این کشور را کشور فرصت ها می نامند و یا به اصطلاح میتوان ره صد ساله را در امریکا یک شبه رفت. اما به غیر از این و با توجه به انگلیسی زبان بودن این کشور و همچنین مهاجرپذیر بودن امریکا همچنان در صدر انتخابهای مهاجرتی است. این کشور همواره از ایده های جدید و نو استقبال کرده و به افرادی که دارای استعدادخاص نیز میباشد امکانات خاص میدهد.

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

یک از شاخصه های آمریکا این است که این کشور، مهد کاپیتالیسم (سرمایه گذاری) است. این مسئله پیش از هر چیز، دلالت بر بنیان و رویکرد اقتصادی آن کشور دارد. سرمایه گذاری در آمریکا و مهاجرت به آن کشور رویای سرمایه داران بین المللی است. دولت آمریکا نیز از آن استقبال می کند و بدین منظور ویزایی را تحت عنوان EB5 در نظر گرفته است.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق کار

آمریکا بازار بزرگ و نیروی کار عظیمی دارد. از نیروهای ساده در صنایع کلاسیک و پایین دستی تا متخصصین صاحب رای در تکنولوژی های مدرن و محرمانه. اقتصاد در این کشور، چه در بخشهای تولید و چه خدمات، صاحبان سرشناس ترین برندهای دنیا می باشند.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

این کشور با داشتن بیشترین مراکز آموزش عالی و همچنین بالاترین سطح کیفی آموزشی و پژوهشی در دنیا، همه ساله پذیرای بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی است. افرادی که در رشته های مطلوب و سطوح عالی تحصیل کرده اند، همانند مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به سهولت جذب بازار کار شده و نهایتا اقامت دائم این کشور را به دست می آورند.

شرایط  آن عبارت است از :

  • اخذ پذیرش تحصیلی در شرایط سنی خوب و معقول
  • دارا بودن مدرک زبان
  • اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های با رنکینگ بالا
  • پرداخت قسمت اعظم هزینه تحصیل به دانشگاه مقصد
  • قوی بودن پاسپورت متقاضی

هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی در آمریکا

هزینه تحصیل در کشور آمریکا در مهاجرت تحصیلی به آمریکا بنا بر نوع دانشگاه متفاوت می باشد. تحصیل در دانشگاه های خصوصی و غیر انتفاعی حدودا ۶۰،۰۰۰ دلار می باشد که این هزینه بسیار گران است

و دانشجویانی که می خواهند هزینه تحصیلشان مقرون به صرفه تر باشه می توانند برای تحصیل،

دانشگاه های ایالتی یا دولتی را انتخاب کنند که هزینه تحصیل در این دانشگاه ها برای دانشجویانی که مقیم آمریکا هستند حدود ۹۱۳۹ دلار و برای دانشجویان دیگر هزینه ها متفاوت تر می باشد.

 

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی برای دانشجویان بین المللی حدود 15،000 تا 22،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع دکترا برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا و هزینه های تحصیل

در رشته های پزشکی حدود 35،000 تا 50،000 هزار دلار آمریکا خواهد بود.

 

 

هزینه های زندگی در کشور آمریکا حدود 73 درصد از هزینه های زندگی در ایران بالاتر است،

همچنین هزینه های اجاره در ایالات متحده آمریکا حدود 183 درصد از اجاره در ایران بالاتر است.

 

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق تولد

یکی دیگر از راه های مهاجرت یا اخذ تابعیت آمریکا از طریق تولد می باشد. در کل کشورها برای اعطای تابعیت یا از سیستم خاک تبعیت می کنند یا از سیستم خون. اکثر کشورهای اروپایی مثل دانمارک، اتریش، هلند و … از سیستم خون تبعیت می کنند، بدین معنا که پدر یا مادر کودک متولد شده باید تبعه آن کشور باشند.

 

ویزای ازدواج آمریکا

ازدواج با یک شهروند آمریکایی به شرط رعایت ملزومات قانونی، منجر به دریافت حق اقامت دائم و تابعیت آمریکا خواهد شد. فرآیند دریافت گرین کارت آمریکا بر اثر ازدواج با یک آمریکایی چیزی در حدود 4 سال زمان می برد و پس از آن تا دریافت تابعیت و پاسپورت آمریکایی نیز تا 16 ماه زمان خواهد برد.

 

پناهندگی در آمریکا

آمریکا کشوری است که همه ساله مقصد پناهجویان بسیاری از سراسر جهان قرار می گیرد.

میزان بالای مهاجران به این کشور، تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد این کشور می گذارد ولی دولت این کشور مبتنی بر سیاست های حمایتی از حقوق بشر، با آن ها مدارا کرده است.

ولی دولت کنونی این کشور و خصوصا رئیس جمهور آن، رویه کاملا متفاوتی را در پیش گرفته و سخت ترین رویکرد را نسبت به پناهجویان در پیش گرفته است.

پناهندگی پروسه ای غیرقانونی است که به خاطر خطرات فراوانی که دارد هرگز توصیه نمی شود.

 

هزینه های زندگی در آمریکا

آمریکا یکی از پرهزینه ترین کشورهای دنیا است و در سال 2020 مهم ترین شهر آن یعنی نیویورک به عنوان یکی از گران ترین شهرهای دنیا شناخته شد که اجاره منزل در آن 183.31% از ایران بالاتر است.

هزینه زندگی در این کشور ماهیانه بین 1000$ تا 1400$ (دلار آمریکا) می باشد.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : moeen

ندای عدالت : مهاجرت به آمریکا در سال 2020 از آنجا که این کشور صاحب یکی از قدرتمندترین اقتصادهای دنیاست و همواره بیشترین تولید ناخالص داخلی را داشته٬ یکی از آرزوهای دیرینه افرادی است که قصد مهاجرت دارند.

یکی دیگر از دلایل انتخاب کشور امریکا جهت مهاجرت این است که این کشور را کشور فرصت ها می نامند و یا به اصطلاح میتوان ره صد ساله را در امریکا یک شبه رفت. اما به غیر از این و با توجه به انگلیسی زبان بودن این کشور و همچنین مهاجرپذیر بودن امریکا همچنان در صدر انتخابهای مهاجرتی است. این کشور همواره از ایده های جدید و نو استقبال کرده و به افرادی که دارای استعدادخاص نیز میباشد امکانات خاص میدهد.

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

یک از شاخصه های آمریکا این است که این کشور، مهد کاپیتالیسم (سرمایه گذاری) است. این مسئله پیش از هر چیز، دلالت بر بنیان و رویکرد اقتصادی آن کشور دارد. سرمایه گذاری در آمریکا و مهاجرت به آن کشور رویای سرمایه داران بین المللی است. دولت آمریکا نیز از آن استقبال می کند و بدین منظور ویزایی را تحت عنوان EB5 در نظر گرفته است.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق کار

آمریکا بازار بزرگ و نیروی کار عظیمی دارد. از نیروهای ساده در صنایع کلاسیک و پایین دستی تا متخصصین صاحب رای در تکنولوژی های مدرن و محرمانه. اقتصاد در این کشور، چه در بخشهای تولید و چه خدمات، صاحبان سرشناس ترین برندهای دنیا می باشند.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

این کشور با داشتن بیشترین مراکز آموزش عالی و همچنین بالاترین سطح کیفی آموزشی و پژوهشی در دنیا، همه ساله پذیرای بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی است. افرادی که در رشته های مطلوب و سطوح عالی تحصیل کرده اند، همانند مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به سهولت جذب بازار کار شده و نهایتا اقامت دائم این کشور را به دست می آورند.

شرایط  آن عبارت است از :

  • اخذ پذیرش تحصیلی در شرایط سنی خوب و معقول
  • دارا بودن مدرک زبان
  • اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های با رنکینگ بالا
  • پرداخت قسمت اعظم هزینه تحصیل به دانشگاه مقصد
  • قوی بودن پاسپورت متقاضی

هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی در آمریکا

هزینه تحصیل در کشور آمریکا در مهاجرت تحصیلی به آمریکا بنا بر نوع دانشگاه متفاوت می باشد. تحصیل در دانشگاه های خصوصی و غیر انتفاعی حدودا ۶۰،۰۰۰ دلار می باشد که این هزینه بسیار گران است

و دانشجویانی که می خواهند هزینه تحصیلشان مقرون به صرفه تر باشه می توانند برای تحصیل،

دانشگاه های ایالتی یا دولتی را انتخاب کنند که هزینه تحصیل در این دانشگاه ها برای دانشجویانی که مقیم آمریکا هستند حدود ۹۱۳۹ دلار و برای دانشجویان دیگر هزینه ها متفاوت تر می باشد.

 

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی برای دانشجویان بین المللی حدود 15،000 تا 22،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع دکترا برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا و هزینه های تحصیل

در رشته های پزشکی حدود 35،000 تا 50،000 هزار دلار آمریکا خواهد بود.

 

 

هزینه های زندگی در کشور آمریکا حدود 73 درصد از هزینه های زندگی در ایران بالاتر است،

همچنین هزینه های اجاره در ایالات متحده آمریکا حدود 183 درصد از اجاره در ایران بالاتر است.

 

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق تولد

یکی دیگر از راه های مهاجرت یا اخذ تابعیت آمریکا از طریق تولد می باشد. در کل کشورها برای اعطای تابعیت یا از سیستم خاک تبعیت می کنند یا از سیستم خون. اکثر کشورهای اروپایی مثل دانمارک، اتریش، هلند و … از سیستم خون تبعیت می کنند، بدین معنا که پدر یا مادر کودک متولد شده باید تبعه آن کشور باشند.

 

ویزای ازدواج آمریکا

ازدواج با یک شهروند آمریکایی به شرط رعایت ملزومات قانونی، منجر به دریافت حق اقامت دائم و تابعیت آمریکا خواهد شد. فرآیند دریافت گرین کارت آمریکا بر اثر ازدواج با یک آمریکایی چیزی در حدود 4 سال زمان می برد و پس از آن تا دریافت تابعیت و پاسپورت آمریکایی نیز تا 16 ماه زمان خواهد برد.

 

پناهندگی در آمریکا

آمریکا کشوری است که همه ساله مقصد پناهجویان بسیاری از سراسر جهان قرار می گیرد.

میزان بالای مهاجران به این کشور، تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد این کشور می گذارد ولی دولت این کشور مبتنی بر سیاست های حمایتی از حقوق بشر، با آن ها مدارا کرده است.

ولی دولت کنونی این کشور و خصوصا رئیس جمهور آن، رویه کاملا متفاوتی را در پیش گرفته و سخت ترین رویکرد را نسبت به پناهجویان در پیش گرفته است.

پناهندگی پروسه ای غیرقانونی است که به خاطر خطرات فراوانی که دارد هرگز توصیه نمی شود.

 

هزینه های زندگی در آمریکا

آمریکا یکی از پرهزینه ترین کشورهای دنیا است و در سال 2020 مهم ترین شهر آن یعنی نیویورک به عنوان یکی از گران ترین شهرهای دنیا شناخته شد که اجاره منزل در آن 183.31% از ایران بالاتر است.

هزینه زندگی در این کشور ماهیانه بین 1000$ تا 1400$ (دلار آمریکا) می باشد.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : moeen

ندای عدالت : مهاجرت به آمریکا در سال 2020 از آنجا که این کشور صاحب یکی از قدرتمندترین اقتصادهای دنیاست و همواره بیشترین تولید ناخالص داخلی را داشته٬ یکی از آرزوهای دیرینه افرادی است که قصد مهاجرت دارند.

یکی دیگر از دلایل انتخاب کشور امریکا جهت مهاجرت این است که این کشور را کشور فرصت ها می نامند و یا به اصطلاح میتوان ره صد ساله را در امریکا یک شبه رفت. اما به غیر از این و با توجه به انگلیسی زبان بودن این کشور و همچنین مهاجرپذیر بودن امریکا همچنان در صدر انتخابهای مهاجرتی است. این کشور همواره از ایده های جدید و نو استقبال کرده و به افرادی که دارای استعدادخاص نیز میباشد امکانات خاص میدهد.

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

یک از شاخصه های آمریکا این است که این کشور، مهد کاپیتالیسم (سرمایه گذاری) است. این مسئله پیش از هر چیز، دلالت بر بنیان و رویکرد اقتصادی آن کشور دارد. سرمایه گذاری در آمریکا و مهاجرت به آن کشور رویای سرمایه داران بین المللی است. دولت آمریکا نیز از آن استقبال می کند و بدین منظور ویزایی را تحت عنوان EB5 در نظر گرفته است.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق کار

آمریکا بازار بزرگ و نیروی کار عظیمی دارد. از نیروهای ساده در صنایع کلاسیک و پایین دستی تا متخصصین صاحب رای در تکنولوژی های مدرن و محرمانه. اقتصاد در این کشور، چه در بخشهای تولید و چه خدمات، صاحبان سرشناس ترین برندهای دنیا می باشند.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

این کشور با داشتن بیشترین مراکز آموزش عالی و همچنین بالاترین سطح کیفی آموزشی و پژوهشی در دنیا، همه ساله پذیرای بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی است. افرادی که در رشته های مطلوب و سطوح عالی تحصیل کرده اند، همانند مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به سهولت جذب بازار کار شده و نهایتا اقامت دائم این کشور را به دست می آورند.

شرایط  آن عبارت است از :

  • اخذ پذیرش تحصیلی در شرایط سنی خوب و معقول
  • دارا بودن مدرک زبان
  • اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های با رنکینگ بالا
  • پرداخت قسمت اعظم هزینه تحصیل به دانشگاه مقصد
  • قوی بودن پاسپورت متقاضی

هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی در آمریکا

هزینه تحصیل در کشور آمریکا در مهاجرت تحصیلی به آمریکا بنا بر نوع دانشگاه متفاوت می باشد. تحصیل در دانشگاه های خصوصی و غیر انتفاعی حدودا ۶۰،۰۰۰ دلار می باشد که این هزینه بسیار گران است

و دانشجویانی که می خواهند هزینه تحصیلشان مقرون به صرفه تر باشه می توانند برای تحصیل،

دانشگاه های ایالتی یا دولتی را انتخاب کنند که هزینه تحصیل در این دانشگاه ها برای دانشجویانی که مقیم آمریکا هستند حدود ۹۱۳۹ دلار و برای دانشجویان دیگر هزینه ها متفاوت تر می باشد.

 

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی برای دانشجویان بین المللی حدود 15،000 تا 22،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع دکترا برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا و هزینه های تحصیل

در رشته های پزشکی حدود 35،000 تا 50،000 هزار دلار آمریکا خواهد بود.

 

 

هزینه های زندگی در کشور آمریکا حدود 73 درصد از هزینه های زندگی در ایران بالاتر است،

همچنین هزینه های اجاره در ایالات متحده آمریکا حدود 183 درصد از اجاره در ایران بالاتر است.

 

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق تولد

یکی دیگر از راه های مهاجرت یا اخذ تابعیت آمریکا از طریق تولد می باشد. در کل کشورها برای اعطای تابعیت یا از سیستم خاک تبعیت می کنند یا از سیستم خون. اکثر کشورهای اروپایی مثل دانمارک، اتریش، هلند و … از سیستم خون تبعیت می کنند، بدین معنا که پدر یا مادر کودک متولد شده باید تبعه آن کشور باشند.

 

ویزای ازدواج آمریکا

ازدواج با یک شهروند آمریکایی به شرط رعایت ملزومات قانونی، منجر به دریافت حق اقامت دائم و تابعیت آمریکا خواهد شد. فرآیند دریافت گرین کارت آمریکا بر اثر ازدواج با یک آمریکایی چیزی در حدود 4 سال زمان می برد و پس از آن تا دریافت تابعیت و پاسپورت آمریکایی نیز تا 16 ماه زمان خواهد برد.

 

پناهندگی در آمریکا

آمریکا کشوری است که همه ساله مقصد پناهجویان بسیاری از سراسر جهان قرار می گیرد.

میزان بالای مهاجران به این کشور، تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد این کشور می گذارد ولی دولت این کشور مبتنی بر سیاست های حمایتی از حقوق بشر، با آن ها مدارا کرده است.

ولی دولت کنونی این کشور و خصوصا رئیس جمهور آن، رویه کاملا متفاوتی را در پیش گرفته و سخت ترین رویکرد را نسبت به پناهجویان در پیش گرفته است.

پناهندگی پروسه ای غیرقانونی است که به خاطر خطرات فراوانی که دارد هرگز توصیه نمی شود.

 

هزینه های زندگی در آمریکا

آمریکا یکی از پرهزینه ترین کشورهای دنیا است و در سال 2020 مهم ترین شهر آن یعنی نیویورک به عنوان یکی از گران ترین شهرهای دنیا شناخته شد که اجاره منزل در آن 183.31% از ایران بالاتر است.

هزینه زندگی در این کشور ماهیانه بین 1000$ تا 1400$ (دلار آمریکا) می باشد.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : moeen

ندای عدالت : مهاجرت به آمریکا در سال 2020 از آنجا که این کشور صاحب یکی از قدرتمندترین اقتصادهای دنیاست و همواره بیشترین تولید ناخالص داخلی را داشته٬ یکی از آرزوهای دیرینه افرادی است که قصد مهاجرت دارند.

یکی دیگر از دلایل انتخاب کشور امریکا جهت مهاجرت این است که این کشور را کشور فرصت ها می نامند و یا به اصطلاح میتوان ره صد ساله را در امریکا یک شبه رفت. اما به غیر از این و با توجه به انگلیسی زبان بودن این کشور و همچنین مهاجرپذیر بودن امریکا همچنان در صدر انتخابهای مهاجرتی است. این کشور همواره از ایده های جدید و نو استقبال کرده و به افرادی که دارای استعدادخاص نیز میباشد امکانات خاص میدهد.

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

یک از شاخصه های آمریکا این است که این کشور، مهد کاپیتالیسم (سرمایه گذاری) است. این مسئله پیش از هر چیز، دلالت بر بنیان و رویکرد اقتصادی آن کشور دارد. سرمایه گذاری در آمریکا و مهاجرت به آن کشور رویای سرمایه داران بین المللی است. دولت آمریکا نیز از آن استقبال می کند و بدین منظور ویزایی را تحت عنوان EB5 در نظر گرفته است.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق کار

آمریکا بازار بزرگ و نیروی کار عظیمی دارد. از نیروهای ساده در صنایع کلاسیک و پایین دستی تا متخصصین صاحب رای در تکنولوژی های مدرن و محرمانه. اقتصاد در این کشور، چه در بخشهای تولید و چه خدمات، صاحبان سرشناس ترین برندهای دنیا می باشند.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

این کشور با داشتن بیشترین مراکز آموزش عالی و همچنین بالاترین سطح کیفی آموزشی و پژوهشی در دنیا، همه ساله پذیرای بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی است. افرادی که در رشته های مطلوب و سطوح عالی تحصیل کرده اند، همانند مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به سهولت جذب بازار کار شده و نهایتا اقامت دائم این کشور را به دست می آورند.

شرایط  آن عبارت است از :

  • اخذ پذیرش تحصیلی در شرایط سنی خوب و معقول
  • دارا بودن مدرک زبان
  • اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های با رنکینگ بالا
  • پرداخت قسمت اعظم هزینه تحصیل به دانشگاه مقصد
  • قوی بودن پاسپورت متقاضی

هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی در آمریکا

هزینه تحصیل در کشور آمریکا در مهاجرت تحصیلی به آمریکا بنا بر نوع دانشگاه متفاوت می باشد. تحصیل در دانشگاه های خصوصی و غیر انتفاعی حدودا ۶۰،۰۰۰ دلار می باشد که این هزینه بسیار گران است

و دانشجویانی که می خواهند هزینه تحصیلشان مقرون به صرفه تر باشه می توانند برای تحصیل،

دانشگاه های ایالتی یا دولتی را انتخاب کنند که هزینه تحصیل در این دانشگاه ها برای دانشجویانی که مقیم آمریکا هستند حدود ۹۱۳۹ دلار و برای دانشجویان دیگر هزینه ها متفاوت تر می باشد.

 

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی برای دانشجویان بین المللی حدود 15،000 تا 22،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع دکترا برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا و هزینه های تحصیل

در رشته های پزشکی حدود 35،000 تا 50،000 هزار دلار آمریکا خواهد بود.

 

 

هزینه های زندگی در کشور آمریکا حدود 73 درصد از هزینه های زندگی در ایران بالاتر است،

همچنین هزینه های اجاره در ایالات متحده آمریکا حدود 183 درصد از اجاره در ایران بالاتر است.

 

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق تولد

یکی دیگر از راه های مهاجرت یا اخذ تابعیت آمریکا از طریق تولد می باشد. در کل کشورها برای اعطای تابعیت یا از سیستم خاک تبعیت می کنند یا از سیستم خون. اکثر کشورهای اروپایی مثل دانمارک، اتریش، هلند و … از سیستم خون تبعیت می کنند، بدین معنا که پدر یا مادر کودک متولد شده باید تبعه آن کشور باشند.

 

ویزای ازدواج آمریکا

ازدواج با یک شهروند آمریکایی به شرط رعایت ملزومات قانونی، منجر به دریافت حق اقامت دائم و تابعیت آمریکا خواهد شد. فرآیند دریافت گرین کارت آمریکا بر اثر ازدواج با یک آمریکایی چیزی در حدود 4 سال زمان می برد و پس از آن تا دریافت تابعیت و پاسپورت آمریکایی نیز تا 16 ماه زمان خواهد برد.

 

پناهندگی در آمریکا

آمریکا کشوری است که همه ساله مقصد پناهجویان بسیاری از سراسر جهان قرار می گیرد.

میزان بالای مهاجران به این کشور، تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد این کشور می گذارد ولی دولت این کشور مبتنی بر سیاست های حمایتی از حقوق بشر، با آن ها مدارا کرده است.

ولی دولت کنونی این کشور و خصوصا رئیس جمهور آن، رویه کاملا متفاوتی را در پیش گرفته و سخت ترین رویکرد را نسبت به پناهجویان در پیش گرفته است.

پناهندگی پروسه ای غیرقانونی است که به خاطر خطرات فراوانی که دارد هرگز توصیه نمی شود.

 

هزینه های زندگی در آمریکا

آمریکا یکی از پرهزینه ترین کشورهای دنیا است و در سال 2020 مهم ترین شهر آن یعنی نیویورک به عنوان یکی از گران ترین شهرهای دنیا شناخته شد که اجاره منزل در آن 183.31% از ایران بالاتر است.

هزینه زندگی در این کشور ماهیانه بین 1000$ تا 1400$ (دلار آمریکا) می باشد.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : moeen

ندای عدالت : مهاجرت به آمریکا در سال 2020 از آنجا که این کشور صاحب یکی از قدرتمندترین اقتصادهای دنیاست و همواره بیشترین تولید ناخالص داخلی را داشته٬ یکی از آرزوهای دیرینه افرادی است که قصد مهاجرت دارند.

یکی دیگر از دلایل انتخاب کشور امریکا جهت مهاجرت این است که این کشور را کشور فرصت ها می نامند و یا به اصطلاح میتوان ره صد ساله را در امریکا یک شبه رفت. اما به غیر از این و با توجه به انگلیسی زبان بودن این کشور و همچنین مهاجرپذیر بودن امریکا همچنان در صدر انتخابهای مهاجرتی است. این کشور همواره از ایده های جدید و نو استقبال کرده و به افرادی که دارای استعدادخاص نیز میباشد امکانات خاص میدهد.

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

یک از شاخصه های آمریکا این است که این کشور، مهد کاپیتالیسم (سرمایه گذاری) است. این مسئله پیش از هر چیز، دلالت بر بنیان و رویکرد اقتصادی آن کشور دارد. سرمایه گذاری در آمریکا و مهاجرت به آن کشور رویای سرمایه داران بین المللی است. دولت آمریکا نیز از آن استقبال می کند و بدین منظور ویزایی را تحت عنوان EB5 در نظر گرفته است.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق کار

آمریکا بازار بزرگ و نیروی کار عظیمی دارد. از نیروهای ساده در صنایع کلاسیک و پایین دستی تا متخصصین صاحب رای در تکنولوژی های مدرن و محرمانه. اقتصاد در این کشور، چه در بخشهای تولید و چه خدمات، صاحبان سرشناس ترین برندهای دنیا می باشند.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

این کشور با داشتن بیشترین مراکز آموزش عالی و همچنین بالاترین سطح کیفی آموزشی و پژوهشی در دنیا، همه ساله پذیرای بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی است. افرادی که در رشته های مطلوب و سطوح عالی تحصیل کرده اند، همانند مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به سهولت جذب بازار کار شده و نهایتا اقامت دائم این کشور را به دست می آورند.

شرایط  آن عبارت است از :

  • اخذ پذیرش تحصیلی در شرایط سنی خوب و معقول
  • دارا بودن مدرک زبان
  • اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های با رنکینگ بالا
  • پرداخت قسمت اعظم هزینه تحصیل به دانشگاه مقصد
  • قوی بودن پاسپورت متقاضی

هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی در آمریکا

هزینه تحصیل در کشور آمریکا در مهاجرت تحصیلی به آمریکا بنا بر نوع دانشگاه متفاوت می باشد. تحصیل در دانشگاه های خصوصی و غیر انتفاعی حدودا ۶۰،۰۰۰ دلار می باشد که این هزینه بسیار گران است

و دانشجویانی که می خواهند هزینه تحصیلشان مقرون به صرفه تر باشه می توانند برای تحصیل،

دانشگاه های ایالتی یا دولتی را انتخاب کنند که هزینه تحصیل در این دانشگاه ها برای دانشجویانی که مقیم آمریکا هستند حدود ۹۱۳۹ دلار و برای دانشجویان دیگر هزینه ها متفاوت تر می باشد.

 

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی برای دانشجویان بین المللی حدود 15،000 تا 22،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع دکترا برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا و هزینه های تحصیل

در رشته های پزشکی حدود 35،000 تا 50،000 هزار دلار آمریکا خواهد بود.

 

 

هزینه های زندگی در کشور آمریکا حدود 73 درصد از هزینه های زندگی در ایران بالاتر است،

همچنین هزینه های اجاره در ایالات متحده آمریکا حدود 183 درصد از اجاره در ایران بالاتر است.

 

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق تولد

یکی دیگر از راه های مهاجرت یا اخذ تابعیت آمریکا از طریق تولد می باشد. در کل کشورها برای اعطای تابعیت یا از سیستم خاک تبعیت می کنند یا از سیستم خون. اکثر کشورهای اروپایی مثل دانمارک، اتریش، هلند و … از سیستم خون تبعیت می کنند، بدین معنا که پدر یا مادر کودک متولد شده باید تبعه آن کشور باشند.

 

ویزای ازدواج آمریکا

ازدواج با یک شهروند آمریکایی به شرط رعایت ملزومات قانونی، منجر به دریافت حق اقامت دائم و تابعیت آمریکا خواهد شد. فرآیند دریافت گرین کارت آمریکا بر اثر ازدواج با یک آمریکایی چیزی در حدود 4 سال زمان می برد و پس از آن تا دریافت تابعیت و پاسپورت آمریکایی نیز تا 16 ماه زمان خواهد برد.

 

پناهندگی در آمریکا

آمریکا کشوری است که همه ساله مقصد پناهجویان بسیاری از سراسر جهان قرار می گیرد.

میزان بالای مهاجران به این کشور، تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد این کشور می گذارد ولی دولت این کشور مبتنی بر سیاست های حمایتی از حقوق بشر، با آن ها مدارا کرده است.

ولی دولت کنونی این کشور و خصوصا رئیس جمهور آن، رویه کاملا متفاوتی را در پیش گرفته و سخت ترین رویکرد را نسبت به پناهجویان در پیش گرفته است.

پناهندگی پروسه ای غیرقانونی است که به خاطر خطرات فراوانی که دارد هرگز توصیه نمی شود.

 

هزینه های زندگی در آمریکا

آمریکا یکی از پرهزینه ترین کشورهای دنیا است و در سال 2020 مهم ترین شهر آن یعنی نیویورک به عنوان یکی از گران ترین شهرهای دنیا شناخته شد که اجاره منزل در آن 183.31% از ایران بالاتر است.

هزینه زندگی در این کشور ماهیانه بین 1000$ تا 1400$ (دلار آمریکا) می باشد.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : moeen

ندای عدالت : مهاجرت به آمریکا در سال 2020 از آنجا که این کشور صاحب یکی از قدرتمندترین اقتصادهای دنیاست و همواره بیشترین تولید ناخالص داخلی را داشته٬ یکی از آرزوهای دیرینه افرادی است که قصد مهاجرت دارند.

یکی دیگر از دلایل انتخاب کشور امریکا جهت مهاجرت این است که این کشور را کشور فرصت ها می نامند و یا به اصطلاح میتوان ره صد ساله را در امریکا یک شبه رفت. اما به غیر از این و با توجه به انگلیسی زبان بودن این کشور و همچنین مهاجرپذیر بودن امریکا همچنان در صدر انتخابهای مهاجرتی است. این کشور همواره از ایده های جدید و نو استقبال کرده و به افرادی که دارای استعدادخاص نیز میباشد امکانات خاص میدهد.

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

یک از شاخصه های آمریکا این است که این کشور، مهد کاپیتالیسم (سرمایه گذاری) است. این مسئله پیش از هر چیز، دلالت بر بنیان و رویکرد اقتصادی آن کشور دارد. سرمایه گذاری در آمریکا و مهاجرت به آن کشور رویای سرمایه داران بین المللی است. دولت آمریکا نیز از آن استقبال می کند و بدین منظور ویزایی را تحت عنوان EB5 در نظر گرفته است.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق کار

آمریکا بازار بزرگ و نیروی کار عظیمی دارد. از نیروهای ساده در صنایع کلاسیک و پایین دستی تا متخصصین صاحب رای در تکنولوژی های مدرن و محرمانه. اقتصاد در این کشور، چه در بخشهای تولید و چه خدمات، صاحبان سرشناس ترین برندهای دنیا می باشند.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

این کشور با داشتن بیشترین مراکز آموزش عالی و همچنین بالاترین سطح کیفی آموزشی و پژوهشی در دنیا، همه ساله پذیرای بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی است. افرادی که در رشته های مطلوب و سطوح عالی تحصیل کرده اند، همانند مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به سهولت جذب بازار کار شده و نهایتا اقامت دائم این کشور را به دست می آورند.

شرایط  آن عبارت است از :

  • اخذ پذیرش تحصیلی در شرایط سنی خوب و معقول
  • دارا بودن مدرک زبان
  • اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های با رنکینگ بالا
  • پرداخت قسمت اعظم هزینه تحصیل به دانشگاه مقصد
  • قوی بودن پاسپورت متقاضی

هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی در آمریکا

هزینه تحصیل در کشور آمریکا در مهاجرت تحصیلی به آمریکا بنا بر نوع دانشگاه متفاوت می باشد. تحصیل در دانشگاه های خصوصی و غیر انتفاعی حدودا ۶۰،۰۰۰ دلار می باشد که این هزینه بسیار گران است

و دانشجویانی که می خواهند هزینه تحصیلشان مقرون به صرفه تر باشه می توانند برای تحصیل،

دانشگاه های ایالتی یا دولتی را انتخاب کنند که هزینه تحصیل در این دانشگاه ها برای دانشجویانی که مقیم آمریکا هستند حدود ۹۱۳۹ دلار و برای دانشجویان دیگر هزینه ها متفاوت تر می باشد.

 

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی برای دانشجویان بین المللی حدود 15،000 تا 22،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع دکترا برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا و هزینه های تحصیل

در رشته های پزشکی حدود 35،000 تا 50،000 هزار دلار آمریکا خواهد بود.

 

 

هزینه های زندگی در کشور آمریکا حدود 73 درصد از هزینه های زندگی در ایران بالاتر است،

همچنین هزینه های اجاره در ایالات متحده آمریکا حدود 183 درصد از اجاره در ایران بالاتر است.

 

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق تولد

یکی دیگر از راه های مهاجرت یا اخذ تابعیت آمریکا از طریق تولد می باشد. در کل کشورها برای اعطای تابعیت یا از سیستم خاک تبعیت می کنند یا از سیستم خون. اکثر کشورهای اروپایی مثل دانمارک، اتریش، هلند و … از سیستم خون تبعیت می کنند، بدین معنا که پدر یا مادر کودک متولد شده باید تبعه آن کشور باشند.

 

ویزای ازدواج آمریکا

ازدواج با یک شهروند آمریکایی به شرط رعایت ملزومات قانونی، منجر به دریافت حق اقامت دائم و تابعیت آمریکا خواهد شد. فرآیند دریافت گرین کارت آمریکا بر اثر ازدواج با یک آمریکایی چیزی در حدود 4 سال زمان می برد و پس از آن تا دریافت تابعیت و پاسپورت آمریکایی نیز تا 16 ماه زمان خواهد برد.

 

پناهندگی در آمریکا

آمریکا کشوری است که همه ساله مقصد پناهجویان بسیاری از سراسر جهان قرار می گیرد.

میزان بالای مهاجران به این کشور، تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد این کشور می گذارد ولی دولت این کشور مبتنی بر سیاست های حمایتی از حقوق بشر، با آن ها مدارا کرده است.

ولی دولت کنونی این کشور و خصوصا رئیس جمهور آن، رویه کاملا متفاوتی را در پیش گرفته و سخت ترین رویکرد را نسبت به پناهجویان در پیش گرفته است.

پناهندگی پروسه ای غیرقانونی است که به خاطر خطرات فراوانی که دارد هرگز توصیه نمی شود.

 

هزینه های زندگی در آمریکا

آمریکا یکی از پرهزینه ترین کشورهای دنیا است و در سال 2020 مهم ترین شهر آن یعنی نیویورک به عنوان یکی از گران ترین شهرهای دنیا شناخته شد که اجاره منزل در آن 183.31% از ایران بالاتر است.

هزینه زندگی در این کشور ماهیانه بین 1000$ تا 1400$ (دلار آمریکا) می باشد.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : moeen

ندای عدالت : مهاجرت به آمریکا در سال 2020 از آنجا که این کشور صاحب یکی از قدرتمندترین اقتصادهای دنیاست و همواره بیشترین تولید ناخالص داخلی را داشته٬ یکی از آرزوهای دیرینه افرادی است که قصد مهاجرت دارند.

یکی دیگر از دلایل انتخاب کشور امریکا جهت مهاجرت این است که این کشور را کشور فرصت ها می نامند و یا به اصطلاح میتوان ره صد ساله را در امریکا یک شبه رفت. اما به غیر از این و با توجه به انگلیسی زبان بودن این کشور و همچنین مهاجرپذیر بودن امریکا همچنان در صدر انتخابهای مهاجرتی است. این کشور همواره از ایده های جدید و نو استقبال کرده و به افرادی که دارای استعدادخاص نیز میباشد امکانات خاص میدهد.

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

یک از شاخصه های آمریکا این است که این کشور، مهد کاپیتالیسم (سرمایه گذاری) است. این مسئله پیش از هر چیز، دلالت بر بنیان و رویکرد اقتصادی آن کشور دارد. سرمایه گذاری در آمریکا و مهاجرت به آن کشور رویای سرمایه داران بین المللی است. دولت آمریکا نیز از آن استقبال می کند و بدین منظور ویزایی را تحت عنوان EB5 در نظر گرفته است.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق کار

آمریکا بازار بزرگ و نیروی کار عظیمی دارد. از نیروهای ساده در صنایع کلاسیک و پایین دستی تا متخصصین صاحب رای در تکنولوژی های مدرن و محرمانه. اقتصاد در این کشور، چه در بخشهای تولید و چه خدمات، صاحبان سرشناس ترین برندهای دنیا می باشند.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

این کشور با داشتن بیشترین مراکز آموزش عالی و همچنین بالاترین سطح کیفی آموزشی و پژوهشی در دنیا، همه ساله پذیرای بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی است. افرادی که در رشته های مطلوب و سطوح عالی تحصیل کرده اند، همانند مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به سهولت جذب بازار کار شده و نهایتا اقامت دائم این کشور را به دست می آورند.

شرایط  آن عبارت است از :

  • اخذ پذیرش تحصیلی در شرایط سنی خوب و معقول
  • دارا بودن مدرک زبان
  • اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های با رنکینگ بالا
  • پرداخت قسمت اعظم هزینه تحصیل به دانشگاه مقصد
  • قوی بودن پاسپورت متقاضی

هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی در آمریکا

هزینه تحصیل در کشور آمریکا در مهاجرت تحصیلی به آمریکا بنا بر نوع دانشگاه متفاوت می باشد. تحصیل در دانشگاه های خصوصی و غیر انتفاعی حدودا ۶۰،۰۰۰ دلار می باشد که این هزینه بسیار گران است

و دانشجویانی که می خواهند هزینه تحصیلشان مقرون به صرفه تر باشه می توانند برای تحصیل،

دانشگاه های ایالتی یا دولتی را انتخاب کنند که هزینه تحصیل در این دانشگاه ها برای دانشجویانی که مقیم آمریکا هستند حدود ۹۱۳۹ دلار و برای دانشجویان دیگر هزینه ها متفاوت تر می باشد.

 

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی برای دانشجویان بین المللی حدود 15،000 تا 22،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع دکترا برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا و هزینه های تحصیل

در رشته های پزشکی حدود 35،000 تا 50،000 هزار دلار آمریکا خواهد بود.

 

 

هزینه های زندگی در کشور آمریکا حدود 73 درصد از هزینه های زندگی در ایران بالاتر است،

همچنین هزینه های اجاره در ایالات متحده آمریکا حدود 183 درصد از اجاره در ایران بالاتر است.

 

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق تولد

یکی دیگر از راه های مهاجرت یا اخذ تابعیت آمریکا از طریق تولد می باشد. در کل کشورها برای اعطای تابعیت یا از سیستم خاک تبعیت می کنند یا از سیستم خون. اکثر کشورهای اروپایی مثل دانمارک، اتریش، هلند و … از سیستم خون تبعیت می کنند، بدین معنا که پدر یا مادر کودک متولد شده باید تبعه آن کشور باشند.

 

ویزای ازدواج آمریکا

ازدواج با یک شهروند آمریکایی به شرط رعایت ملزومات قانونی، منجر به دریافت حق اقامت دائم و تابعیت آمریکا خواهد شد. فرآیند دریافت گرین کارت آمریکا بر اثر ازدواج با یک آمریکایی چیزی در حدود 4 سال زمان می برد و پس از آن تا دریافت تابعیت و پاسپورت آمریکایی نیز تا 16 ماه زمان خواهد برد.

 

پناهندگی در آمریکا

آمریکا کشوری است که همه ساله مقصد پناهجویان بسیاری از سراسر جهان قرار می گیرد.

میزان بالای مهاجران به این کشور، تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد این کشور می گذارد ولی دولت این کشور مبتنی بر سیاست های حمایتی از حقوق بشر، با آن ها مدارا کرده است.

ولی دولت کنونی این کشور و خصوصا رئیس جمهور آن، رویه کاملا متفاوتی را در پیش گرفته و سخت ترین رویکرد را نسبت به پناهجویان در پیش گرفته است.

پناهندگی پروسه ای غیرقانونی است که به خاطر خطرات فراوانی که دارد هرگز توصیه نمی شود.

 

هزینه های زندگی در آمریکا

آمریکا یکی از پرهزینه ترین کشورهای دنیا است و در سال 2020 مهم ترین شهر آن یعنی نیویورک به عنوان یکی از گران ترین شهرهای دنیا شناخته شد که اجاره منزل در آن 183.31% از ایران بالاتر است.

هزینه زندگی در این کشور ماهیانه بین 1000$ تا 1400$ (دلار آمریکا) می باشد.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : moeen

ندای عدالت : مهاجرت به آمریکا در سال 2020 از آنجا که این کشور صاحب یکی از قدرتمندترین اقتصادهای دنیاست و همواره بیشترین تولید ناخالص داخلی را داشته٬ یکی از آرزوهای دیرینه افرادی است که قصد مهاجرت دارند.

یکی دیگر از دلایل انتخاب کشور امریکا جهت مهاجرت این است که این کشور را کشور فرصت ها می نامند و یا به اصطلاح میتوان ره صد ساله را در امریکا یک شبه رفت. اما به غیر از این و با توجه به انگلیسی زبان بودن این کشور و همچنین مهاجرپذیر بودن امریکا همچنان در صدر انتخابهای مهاجرتی است. این کشور همواره از ایده های جدید و نو استقبال کرده و به افرادی که دارای استعدادخاص نیز میباشد امکانات خاص میدهد.

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

یک از شاخصه های آمریکا این است که این کشور، مهد کاپیتالیسم (سرمایه گذاری) است. این مسئله پیش از هر چیز، دلالت بر بنیان و رویکرد اقتصادی آن کشور دارد. سرمایه گذاری در آمریکا و مهاجرت به آن کشور رویای سرمایه داران بین المللی است. دولت آمریکا نیز از آن استقبال می کند و بدین منظور ویزایی را تحت عنوان EB5 در نظر گرفته است.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق کار

آمریکا بازار بزرگ و نیروی کار عظیمی دارد. از نیروهای ساده در صنایع کلاسیک و پایین دستی تا متخصصین صاحب رای در تکنولوژی های مدرن و محرمانه. اقتصاد در این کشور، چه در بخشهای تولید و چه خدمات، صاحبان سرشناس ترین برندهای دنیا می باشند.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

این کشور با داشتن بیشترین مراکز آموزش عالی و همچنین بالاترین سطح کیفی آموزشی و پژوهشی در دنیا، همه ساله پذیرای بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی است. افرادی که در رشته های مطلوب و سطوح عالی تحصیل کرده اند، همانند مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به سهولت جذب بازار کار شده و نهایتا اقامت دائم این کشور را به دست می آورند.

شرایط  آن عبارت است از :

  • اخذ پذیرش تحصیلی در شرایط سنی خوب و معقول
  • دارا بودن مدرک زبان
  • اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های با رنکینگ بالا
  • پرداخت قسمت اعظم هزینه تحصیل به دانشگاه مقصد
  • قوی بودن پاسپورت متقاضی

هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی در آمریکا

هزینه تحصیل در کشور آمریکا در مهاجرت تحصیلی به آمریکا بنا بر نوع دانشگاه متفاوت می باشد. تحصیل در دانشگاه های خصوصی و غیر انتفاعی حدودا ۶۰،۰۰۰ دلار می باشد که این هزینه بسیار گران است

و دانشجویانی که می خواهند هزینه تحصیلشان مقرون به صرفه تر باشه می توانند برای تحصیل،

دانشگاه های ایالتی یا دولتی را انتخاب کنند که هزینه تحصیل در این دانشگاه ها برای دانشجویانی که مقیم آمریکا هستند حدود ۹۱۳۹ دلار و برای دانشجویان دیگر هزینه ها متفاوت تر می باشد.

 

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی برای دانشجویان بین المللی حدود 15،000 تا 22،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع دکترا برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا و هزینه های تحصیل

در رشته های پزشکی حدود 35،000 تا 50،000 هزار دلار آمریکا خواهد بود.

 

 

هزینه های زندگی در کشور آمریکا حدود 73 درصد از هزینه های زندگی در ایران بالاتر است،

همچنین هزینه های اجاره در ایالات متحده آمریکا حدود 183 درصد از اجاره در ایران بالاتر است.

 

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق تولد

یکی دیگر از راه های مهاجرت یا اخذ تابعیت آمریکا از طریق تولد می باشد. در کل کشورها برای اعطای تابعیت یا از سیستم خاک تبعیت می کنند یا از سیستم خون. اکثر کشورهای اروپایی مثل دانمارک، اتریش، هلند و … از سیستم خون تبعیت می کنند، بدین معنا که پدر یا مادر کودک متولد شده باید تبعه آن کشور باشند.

 

ویزای ازدواج آمریکا

ازدواج با یک شهروند آمریکایی به شرط رعایت ملزومات قانونی، منجر به دریافت حق اقامت دائم و تابعیت آمریکا خواهد شد. فرآیند دریافت گرین کارت آمریکا بر اثر ازدواج با یک آمریکایی چیزی در حدود 4 سال زمان می برد و پس از آن تا دریافت تابعیت و پاسپورت آمریکایی نیز تا 16 ماه زمان خواهد برد.

 

پناهندگی در آمریکا

آمریکا کشوری است که همه ساله مقصد پناهجویان بسیاری از سراسر جهان قرار می گیرد.

میزان بالای مهاجران به این کشور، تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد این کشور می گذارد ولی دولت این کشور مبتنی بر سیاست های حمایتی از حقوق بشر، با آن ها مدارا کرده است.

ولی دولت کنونی این کشور و خصوصا رئیس جمهور آن، رویه کاملا متفاوتی را در پیش گرفته و سخت ترین رویکرد را نسبت به پناهجویان در پیش گرفته است.

پناهندگی پروسه ای غیرقانونی است که به خاطر خطرات فراوانی که دارد هرگز توصیه نمی شود.

 

هزینه های زندگی در آمریکا

آمریکا یکی از پرهزینه ترین کشورهای دنیا است و در سال 2020 مهم ترین شهر آن یعنی نیویورک به عنوان یکی از گران ترین شهرهای دنیا شناخته شد که اجاره منزل در آن 183.31% از ایران بالاتر است.

هزینه زندگی در این کشور ماهیانه بین 1000$ تا 1400$ (دلار آمریکا) می باشد.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : moeen

ندای عدالت : مهاجرت به آمریکا در سال 2020 از آنجا که این کشور صاحب یکی از قدرتمندترین اقتصادهای دنیاست و همواره بیشترین تولید ناخالص داخلی را داشته٬ یکی از آرزوهای دیرینه افرادی است که قصد مهاجرت دارند.

یکی دیگر از دلایل انتخاب کشور امریکا جهت مهاجرت این است که این کشور را کشور فرصت ها می نامند و یا به اصطلاح میتوان ره صد ساله را در امریکا یک شبه رفت. اما به غیر از این و با توجه به انگلیسی زبان بودن این کشور و همچنین مهاجرپذیر بودن امریکا همچنان در صدر انتخابهای مهاجرتی است. این کشور همواره از ایده های جدید و نو استقبال کرده و به افرادی که دارای استعدادخاص نیز میباشد امکانات خاص میدهد.

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

یک از شاخصه های آمریکا این است که این کشور، مهد کاپیتالیسم (سرمایه گذاری) است. این مسئله پیش از هر چیز، دلالت بر بنیان و رویکرد اقتصادی آن کشور دارد. سرمایه گذاری در آمریکا و مهاجرت به آن کشور رویای سرمایه داران بین المللی است. دولت آمریکا نیز از آن استقبال می کند و بدین منظور ویزایی را تحت عنوان EB5 در نظر گرفته است.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق کار

آمریکا بازار بزرگ و نیروی کار عظیمی دارد. از نیروهای ساده در صنایع کلاسیک و پایین دستی تا متخصصین صاحب رای در تکنولوژی های مدرن و محرمانه. اقتصاد در این کشور، چه در بخشهای تولید و چه خدمات، صاحبان سرشناس ترین برندهای دنیا می باشند.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

این کشور با داشتن بیشترین مراکز آموزش عالی و همچنین بالاترین سطح کیفی آموزشی و پژوهشی در دنیا، همه ساله پذیرای بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی است. افرادی که در رشته های مطلوب و سطوح عالی تحصیل کرده اند، همانند مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به سهولت جذب بازار کار شده و نهایتا اقامت دائم این کشور را به دست می آورند.

شرایط  آن عبارت است از :

  • اخذ پذیرش تحصیلی در شرایط سنی خوب و معقول
  • دارا بودن مدرک زبان
  • اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های با رنکینگ بالا
  • پرداخت قسمت اعظم هزینه تحصیل به دانشگاه مقصد
  • قوی بودن پاسپورت متقاضی

هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی در آمریکا

هزینه تحصیل در کشور آمریکا در مهاجرت تحصیلی به آمریکا بنا بر نوع دانشگاه متفاوت می باشد. تحصیل در دانشگاه های خصوصی و غیر انتفاعی حدودا ۶۰،۰۰۰ دلار می باشد که این هزینه بسیار گران است

و دانشجویانی که می خواهند هزینه تحصیلشان مقرون به صرفه تر باشه می توانند برای تحصیل،

دانشگاه های ایالتی یا دولتی را انتخاب کنند که هزینه تحصیل در این دانشگاه ها برای دانشجویانی که مقیم آمریکا هستند حدود ۹۱۳۹ دلار و برای دانشجویان دیگر هزینه ها متفاوت تر می باشد.

 

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی برای دانشجویان بین المللی حدود 15،000 تا 22،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا،

هزینه تحصیل در مقطع دکترا برای دانشجویان بین المللی در حدود 18،000 تا 25،000 هزار دلار آمریکا و هزینه های تحصیل

در رشته های پزشکی حدود 35،000 تا 50،000 هزار دلار آمریکا خواهد بود.

 

 

هزینه های زندگی در کشور آمریکا حدود 73 درصد از هزینه های زندگی در ایران بالاتر است،

همچنین هزینه های اجاره در ایالات متحده آمریکا حدود 183 درصد از اجاره در ایران بالاتر است.

 

ندای عدالت

مهاجرت به آمریکا از طریق تولد

یکی دیگر از راه های مهاجرت یا اخذ تابعیت آمریکا از طریق تولد می باشد. در کل کشورها برای اعطای تابعیت یا از سیستم خاک تبعیت می کنند یا از سیستم خون. اکثر کشورهای اروپایی مثل دانمارک، اتریش، هلند و … از سیستم خون تبعیت می کنند، بدین معنا که پدر یا مادر کودک متولد شده باید تبعه آن کشور باشند.

 

ویزای ازدواج آمریکا

ازدواج با یک شهروند آمریکایی به شرط رعایت ملزومات قانونی، منجر به دریافت حق اقامت دائم و تابعیت آمریکا خواهد شد. فرآیند دریافت گرین کارت آمریکا بر اثر ازدواج با یک آمریکایی چیزی در حدود 4 سال زمان می برد و پس از آن تا دریافت تابعیت و پاسپورت آمریکایی نیز تا 16 ماه زمان خواهد برد.

 

پناهندگی در آمریکا

آمریکا کشوری است که همه ساله مقصد پناهجویان بسیاری از سراسر جهان قرار می گیرد.

میزان بالای مهاجران به این کشور، تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد این کشور می گذارد ولی دولت این کشور مبتنی بر سیاست های حمایتی از حقوق بشر، با آن ها مدارا کرده است.

ولی دولت کنونی این کشور و خصوصا رئیس جمهور آن، رویه کاملا متفاوتی را در پیش گرفته و سخت ترین رویکرد را نسبت به پناهجویان در پیش گرفته است.

پناهندگی پروسه ای غیرقانونی است که به خاطر خطرات فراوانی که دارد هرگز توصیه نمی شود.

 

هزینه های زندگی در آمریکا

آمریکا یکی از پرهزینه ترین کشورهای دنیا است و در سال 2020 مهم ترین شهر آن یعنی نیویورک به عنوان یکی از گران ترین شهرهای دنیا شناخته شد که اجاره منزل در آن 183.31% از ایران بالاتر است.

هزینه زندگی در این کشور ماهیانه بین 1000$ تا 1400$ (دلار آمریکا) می باشد.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()